۱۴۰۲/۶/۵

آغاز هفته دولت با افتتاحیه پروژه‌های روستای لیلاکوه با حضور نماینده مجلس ومسئولان شهرستان

در اولین روز از هفته دولت پروژه های دهیاریهای بخش مرکزی در روستای لیلاکوه بصورت متمرکز افتتاح گردید

در آیین افتتاحیه نماینده مجلس و مدیر ارشد شهرستان ،بخشدار مرکزی و جمعی از مدیران حضور داشتند . در حاشیه مراسم افتتاحیه خبرنگار ما با دهیار لیلاکوه به گفتگو پرداخت
علی اولیایی با بیان اینکه شوراها و دهیاران مطمئن ترین و بهترین افراد برای ارایه گزارش عملکرد منطقه خود هستند و نماینده دولت در روستاهاهستیم ، اظهار داشت: همه اعضای شورا و دهیاری برای خدمت رسانی بهتر به روستایمان تلاش میکنیم.
دهیار لیلاکوه با اشاره به پروژه‌های هفته دولت گفت : چند پروژه مهم شامل پروژه احداث سنگ چین حفاظتی دیواره رودخانه به مساحت ۲۲۰ متر مکعب ، پیاده راه سازی به همراه نصب تیر برق، بازسازی میدان و پروژه آسفالت با اعتبار بالغ بر دو میلیارد تومان از محل منابع دهیاری به بهره برداری رسید .

اولیایی با بیان اینکه پروژه‌های عام المنفعه خوبی در لیلاکوه در حال اجراست افزود : انتظار ما اینست که به دهیاری در اجرای پروژه ها از جمله تعریض جاده لیلاکوه به ملاط که از موقعیت ویژه گردشگری برخوردار است اعتبار تخصیص داده شود .

علی اولیایی دهیار لیلاکوه تصریح کرد: در حال حاضر پروژه تعریض پل مسیر لیلاکوه به دیوشل پشته با اعتبار دو میلیارد تومان از محل دهیاری در حال اجر است
وی افزود: مجموعه مسئولین محلی با حمایت بخشدار مرکزی و دیگر مسئولان شهرستان پای کار هستیم و با همه سختی‌ها می‌خواهیم کارها و پروژه ها در جهت پیشرفت روستا همواره تداوم داشته باشد تا از طریق رسیدگی بیشتر به این منطقه بکر و زیبا همراه با نعمت های خدادادی بتوانیم موجب رشد اقتصاد مردمان روستایمان شویم .

دهیار لیلاکوه در پایان سخنانش یادآورشد: اعضای شورای اسلامی لیلاکوه با یکدیگر تعامل بسیار خوبی داریم که بر خود وظیفه میدانم از زحمات و همکاری مهندس مهران عدیلی ، رضا غلامی، مهرداد فلاح، خانم بهاری و خانم وحدتی به جهت پیگیری های مستمر آنان قدردانی نمایم.