صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
اجتماعی
کشاورزی
محله خبر
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار
رئیس اداره بنیاد مسکن شهرستان لنگرود خبر داد :

۳۷۵واحد مسکن در شهر چاف و چمخاله احداث می‌گردد

رئیس اداره بنیاد مسکن شهرستان لنگرود در گفتگو با خبرنگار صدای خاک بیان داشت : بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یک نهاد انقلابی است که براساس آرمان‌های انقلاب شکل گرفته و کارش هم کار جهادی است.

به گزارش صدای خاک، جابر تقوا با اشاره به اقدامات صورت گرفته  در روستاهای شهرستان در راستای عمران و آبادانی گفت : در سال گذشته  ۱۲ روستا پروژه های طرح هادی از قبیل آسفالت،  اجرای دیواره حائل سنگی ، اجرا شد که روستاهای دیوشل، دیوشل پشته ،آبدنگسر ، لیلاکوه ،موبندان ،خراط محله ،لیلاکوه ،لوکلایه ،بالا سالکویه،مریدان ،طالب سرا  از جمله این روستاها  می باشد
 وی با اشاره به عملکرد اداره بنیاد مسکن در حوزه صدور سند روستایی گفت :در راستای ایجاد امنیت خاطر روستاییان و جلوگیری از اختلافات ملکی و ایجاد ارزش افزوده برای ساکنان روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر صدور سند مالکیت یکی از مؤثرترین راه خدمت‌گذاری است بر همین اساس  هفتصد و هفتاد و هفت  جلد سند مالکیت  در روستاها و شهرهای با جمعیت زیر ۲۵ هزار صادر  و تحویل متقاضیان شد که از این تعداد ۴۹۰ جلد روستایی و۲۸۷ مورد شهری بودند.

وی  افزود:  ۳۵۱ مورد   تسهیلات ساخت مسکن در سطح روستاها و شهرهای کوچک  نیز داشتیم که به بانک ها معرفی و در حال احداث ساختمان هستند .

تقوا در ادامه گفت و گو ساخت مسکن محرومان و پیشبرد طرح های نهضت ملی مسکن را یکی از کلیدی ترین فعالیت های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دانست و در این باره افزود : سه پروژه در شهرستان لنگرود به متراژهای چهل ، شصت و هشتاد  واحدی  در حال ساخت است
 وی همچنین  از احداث پروژه مهم  دیگری   در شهر چاف وچمخاله در زمینی ۳/۳ هکتار خبر داد وافزود :
در حال برنامه‌ریزی  برای  احداث مسکن به تعداد ۳۷۵ واحد هستیم که تا کنون  اقدامات اولیه آن انجام گرفته است.

 رئیس بنیاد مسکن شهرستان لنگرود ضمن  تقدیر از مدیرکل بنیاد مسکن استان گیلان و کمک مسئولان شهرستان در   تامین اعتبارات  پروژه ها گفت حمایت مسوولان لازمه پیشبرد طرح های عمران روستایی و محرومیت زدایی است، وی بیان داشت :  روستاها بیش از پیش مستحق ارایه طرح های عمرانی، فرهنگی، رفاهی، بهداشتی و... می باشند و این نهاد نیز تاکنون در بهسازی مساکن و معابر روستایی با اجرای طرح هادی و... از هیچ تلاشی دریغ ننموده و نخواهدکرد .

شناسنامه


کدخبر: ۲۲۷۹۶۲
تاریخ: ۱۴۰۳/۲/۹     ساعت: ۱۴ : ۴۶
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اقتصادی       زیرسرویس: اقتصادی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت
  • ٨ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 16 2024