صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
اجتماعی
کشاورزی
محله خبر
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار
در نشست خبری مطرح شد:

بومی سازی زبان توسط شرکت بیان برتر

نشست خبری شرکت بیان برتر بعدازظهر امروز ۷ خرداد ماه با حضور حامد محمد حسینی، میلاد محمد حسینی بنیانگذاران این شرکت و اصحاب رسانه برگزار شد.

  به گزارش صدای خاک، حامد حسینی گفت: دوسال و نیم است که  روی گروه آموزش خرد کار کردیم تا آن را بومی سازی کنیم، البته ضعفهایی داشتیم که سعی کردیم در حوزه های مختلف برطرف کنیم، مثلا به جای کلاس حضوری، تصاویر و صداها را به صورت  کوتاه کوتاه به اشخاص ارائه کردیم و زمانهایی که دانشجو وقت داشت می‌توانست از کلاسها استفاده کند.

وی افزود:ما به دنبال روش آموزشی جدید هستیم فقط به دنبال زبان نیستیم،به زودی رویداد مهمی با برخی دانشگاه‌های بنام در حوزه های دیگر خواهیم داشت و آموزش را هم گسترش می دهیم.


او خاطر نشان کرد: در سال 2019 آموزشمان را به شیوه نوین گسترش دادیم، ما برای نسل سوم با استفاده از ایده های جدید به جای اینکه متکلم معلم باشد دانشجو در یادگیری خود دخیل بود، روشهایی را به دانشجو یاد دادیم که خوشبختانه موثر بود و نتیجه خوبی هم گرفتیم.

حسینی درباره سایت بیان برتر به خبرنگار صدای خاک گفت: در این سایت تمام آن چیزی که یک نفر نیاز دارد را می بینید و صفحه اینستاگرام این سایت هم رایگان آموزش می دهد. در حقیقت هدفمان این است که روی آموزش کشور تمرکز کنیم چون کشورمان را خیلی دوست داریم.


وی در پایان افزود:چون حال مردم ایران به خاطر اتفاقات متروپل خوب نیست  امروز رونمایی  نداریم  برای همین چهارشنبه خواهیم داشت.

در ادامه این نشست میلادحسینی با اشاره به جایزه شرکت بیان برتر در  سال 2019 گفت : اولین جایزه  شرکتمان را که در کشور دبی برگزار شد در سال 2019گرفتیم، ما در کنار بزرگان توانستیم خود را نشان داده واین جایزه را کسب کنیم.

وی با بیان اینکه  چگونه شرکت  بیان برتر در 5 سال اخیر رشد 90 درصدی داشته توضیح داد:  شما باید یاد بگیرید با زبان زندگی کنید کلاس های ما  از 8 صبح با صبحانه  زبان شروع می شود و در طول روز اساتید با شما تماس می گیرند تا کم کم زبان بیاموزید، کتاب‌ها همه عالی هستند چرا ما این همه مشکل آموزش زبان داریم بومی کردن یعنی قسمت‌هایی از کتاب را اگر  دوست ندارید ما به شما آموزش می دهیم.

حسینی در ادامه صحبت‌های خود گفت : ما ابداعاتی  انجام دادیم، در سال 2022  آموزش برعکس را ابداع کردیم. هدفمان این است که صدایمان شنیده شود که البته این اتفاق در دنیا افتاده است برای همین می خواهیم کارمان را گسترش دهیم و به خود می بالیم که  به عنوان نماینده کشورمان جایزه گرفتیم وباز هم خواهیم گرفت.

وی درباره اپلیکیشن بیان برتر توضیح داد:اپلیکیشن بیان برتر به زودی رونمایی می شود  به جای چرخیدن در اینستاگرام با باز کردن صفحه خودتان و خواندن فیلم‌های کوتاه می توانید کلی مطلب یاد بگیرید، در حال حاضر 12 هزار دانشجو در حال آموزش داریم که هر ماه کم وزیاد می شود .

 حسینی در خاتمه با بیان اینکه در بیان برتر دوره‌های 10 ماهه داریم توضیح داد: در این دوره ها دانشجو از صفر شروع می کند . هزینه هر ترم هم 540 هزار تومان است و دوره هایی هم از طریق پلتفرم اینستاگرام داریم که به این صورت است که در سفر، سر کار یا هر مکان دیگری استاد با دانشجو آموزش کوتاه دارد.

شناسنامه


کدخبر: ۲۱۸۸۶۲
تاریخ: ۱۴۰۱/۳/۸     ساعت: ۱۸ : ۵۶
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت
  • ٧ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 15 2024