صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
اجتماعی
کشاورزی
محله خبر
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

افتتاح ۲۰ پروژه عمرانی توسط شهرداری کومله با اعتبار بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان

همزمان با هفتمین روز از دهه‌مبارک فجر، ۲۰ پروژه شهرداری کومله،با حضور محمدرضا جلالی، فرماندار شهرستان لنگرود و دیگر مسئولان شهرستانی افتتاح شد.

اجرای پروژه های عمرانی وتحول چهره شهری در چند سال اخیر سرلوحه و در راس کارهای شهرداری کومله قرار گرفته است بطوریکه از هفته دولت امسال تا دهه فجر امسال ۲۰ پروژه عمرانی به بهره برداری رسید.
افتتاح این پروژه های کوچک و بزرگ حاصل تفکر و تدبیر شهرداری و شورای شهر کومله برای داشتن شهری آباد و پیشرفته می باشد.

در آیین افتتاحیه منوچهر مهدی پور باگرامیداشت یاد و خاطره شهدا
همه اقدامات شهرداری را نتیجه همدلی و همکاری پرسنل پرتلاش  شهرداری و حمایت های شورای اسلامی شهر و همراهی همه جانبه مردم کومله ذکر کرد .
وی ضمن تشکر از پیمانکاران پروژه های عمرانی این شهر، وجود آنان را سرمایه های اجتماعی شهر دانست و افزود : انجام خدمات اداری و اجرای پروژه های عمرانی توسط شهرداری ها با همراهی و همدلی پیمانکاران با سرعت بیشتری انجام میگیرد .

شهردار کومله همچنین ضرورت توجه به کیفیت اجرای پروژه ها تاکید نمود و عنوان کرد : شهرداری کومله از هفته دولت سال گذشته تا دهه فجر امسال ۲۰ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر۲۰ میلیارد تومان را افتتاح کرد که پروژه نصب چراغ های روشنایی، زیرسازی و آسفالت، جدول گذاری، زیرسازی و بتن ریزی، پالت گذاری پیاده رو و ….از جمله این پروژه ها بود.
وی افزود : شهرداری به اتفاق اعضای شورای اسلامی و با مشارکت مردم همواره در طول این سال‌ها در اجرای پروژه ها یکی پس از دیگری فعال بوده واین نوید را هم به شهروندان داریم که در آینده شاهد افتتاح پروژه های بسیار خوبی در حوزه گردشگری و… خواهند بود .

شهردار کومله در بخش دیگر سخنانش از رشد ۳۰۰ درصدی مشارکت مردمی در سال جاری خبر داد و گفت با تشویق مردم به سمت سرمایه گذاری و توسعه شهری این اتفاق خوب راشاهد هستیم و جا دارد از اعتماد مردم به اعضای شورا و شهرداری قدردانی نمایم .
مهدی پور در ادامه از اتمام آسفالت تمامی کوچه ها و معابر تا پایان سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت : زیر سازی و آسفالت خیابان امام خمینی بن بست لاله ها_ خیابان دانش کوچه‌‌‌‌های ایثار۴خیابان سردار جنگل کوچه شهید مجید رهبر خیابان بهشتی خیابان کتاب- خیابان امام کوچه سرو۲-خیابان شورا کوچه شورا ۲ و بن بست شورا ۳ بخشی از خیابان ها و کوچه هایی است که در چند ماه گذشته آسفالت آن انجام شده است.

شهردار کومله همچنین از نصب چراغ روشنایی دکوراتیو در خیابان‌‌‌‌های شهیدان لاهوتی، صیقلی و امام خمینی_ لوله گذاری جهت هدایت آب‌‌‌‌های سطحی در خیابان دانش و خیابان صنایع _ جدول گذاری رفیوژ میانی خیابان امام خمینی و پالت گذاری پیاده رو خیابان شهید مدرس و امام خمینی را از دیگر پروژه‌‌‌‌های یوم الله دهه فجر عنوان نمود.

دکتر مهدی پور در پایان اظهار داشت : هدف ما اینست که با اجرای پروژه‌های مورد نیاز ،هر روز کومله را یک گام به شهر آرمانی و مطلوب نزدیک کنیم .

ا

 

شناسنامه


کدخبر: ۲۱۸۹۱۸
تاریخ: ۱۴۰۱/۱۱/۲۰     ساعت: ۱۵ : ۵۸
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت
  • ٨ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 16 2024