صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
اجتماعی
کشاورزی
محله خبر
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و سازمان نهضت سوادآموزی

کمیته امداد و سازمان نهضت سوادآموزی تفاهم‌نامه‌ای را امضا کردند که بر اساس آن قرار است خدمات سوادآموزی، مهارت‌افزایی و توانمندسازی به مددجویان جامعه هدف ارائه شود.

به گزارش صدای خاک از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین کمیته امداد و سازمان نهضت سوادآموزی در راستای تحقق آموزش برابر و هدفمند کردن ارائه خدمات آموزشی به مددجویان تحت حمایت، با حضور سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد و علیرضا عبدی، معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی امضا شد.

بر اساس این تفاهم‌نامه قرار است، ضمن استفاده از ظرفیت‌های موجود دو دستگاه در تسهیل برنامه‌های سوادآموزی مددجویان، مواردی همچون؛ ارائه خدمات سوادآموزی به مددجویان بی‌سواد و کم‌سواد گروه سنی ۱۰ تا ۶۰ سال، توسعه و تثبیت مهارت‌های سواد در بین جامعه هدف و توانمندسازی بی‌سوادان و کم‌سوادان در دستورکار قرار بگیرد.

تکمیل، ارائه آمار، اطلاعات و مشخصات اسمی دقیق بی‌سوادان و کم‌سوادان، شناسایی، جذب و آموزش بی‌سوادان و کم‌سوادان و اجرای برنامه‌های آموزشی و فرهنگی از دیگر موارد مورد توجه در این تفاهم‌نامه است.

همچنین در این تفاهم‌نامه موضوعاتی همچون تامین و توزیع اقلام، منابع آموزشی و کمک آموزشی و تامین و پرداخت هزینه‌های آموزشی سوادآموزی برای جامعه هدف پیگیری می‌شود.

شناسنامه


کدخبر: ۲۱۸۹۲۳
تاریخ: ۱۴۰۱/۱۱/۲۰     ساعت: ۱۶ : ۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت
  • ٨ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 16 2024