صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
اجتماعی
کشاورزی
محله خبر
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

افتتاح رینگ آبرسانی شهر لنگرود و تامین آب شرب روستای پلت کله با حضور استاندار گیلان و نماینده لنگرود و فرماندار شهرستان

حل مشکلات روستاییان برنامه ریزی دقیق و حمایت های همه جانبه مسئولان بویژه نماینده مجلس را می طلبد یکی از این موضوعات مهم حل و فصل آب روستایی شهرستان لنگرود بود که در این ایام دهه فجر که فرصت مناسبی نیز برای بیان عملکرد دولت مردان است به عنوان یکی از پروژه های مهم با حضور استاندار گیلان و نماینده و فرماندار لنگرود و... به ثمر نشست.

به گزارش صدای خاک، رئیس شورای اسلامی روستای پلت کله در جریان افتتاحیه پروژه آب رسانی در گفتگو با خبرنگار ما اذعان داشت: در سالیان گذشته مردم این روستا از یک محرومیت که قطعی فراوان  آب شرب بود رنج می‌برند و به‌ همین علت شاهد مشکلات عدیده بودیم
 

در این خصوص طی جلسات وپیگیری هایی که با همراهی اعضای شورا  و بخشدار محترم داشتیم سرانجام امسال عملیات اجرایی این پروژه بزرگ  در الویت کار مسئولان شهرستان
قرار گرفت

جانعلی پور افزود:  با افتتاح رینگ آبرسانی شهر و   لوله گذاری  آن به سمت روستای پلت کله   که  البته به دلیل مسیر طولانی یک کار جهادی به شمار  می رفت با این اوصاف  در مدت زمان چند ماهه عملیات اجرای پروژه به اتمام رسید و اکنون  مشکل آب شرب روستا مرتفع گردیده است لذا  جا دارد از حمایت نماینده لنگرود و همچنین فرماندار و بخشدار مرکزی لنگرود وشرکت آب و فاضلاب  که این طرح آبرسانی را به بهره برداری رساندند ،قدر دانی نمایم.
 

   
 رئیس شورای روستای پلت کله با تاکید براینکه  یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین زیرساخت‌های هر جامعه‌ای، تامین آب شرب و بهداشت می‌باشد، تصریح کرد  :  هر گامی که در جهت رفاه حال روستاییان برداشته شود بی شک  ثمرات ارزشمندی برای جامعه دارد و موجب استقرار جمعیت روستایی در مناطق محل سکونتشان می گردد.

وی در بخش دیگر سخنانش افزود :  درآوردن روستای پلت کله  از شهر چاف و چمخاله یکی از دغدغه های  ما است زیرا ارایه خدمات به مردم این روستا با معضلاتی همراه است .
همچنین جابجایی تیر برق ها و  لکه گیری آسفالت  نیز از دیگر اقدامات و نیازمندی‌ها است که اعضای شورا با جدیت  پیگیر این موارد هستیم .

رئیس شورای اسلامی روستای پلت کله اذعان داشت :  امیدواریم با تخصیص اعتبار  پروژه های کوچک و بزرگی  در روستا  اجرایی شود و ما بتوانیم به وعده هایی که به مردم عزیز روستا داده ایم جامعه عمل بپوشانیم .

شناسنامه


کدخبر: ۲۱۹۹۱۸
تاریخ: ۱۴۰۱/۱۱/۲۴     ساعت: ۱۶ : ۵۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت
  • ٨ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 16 2024