صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
اجتماعی
کشاورزی
محله خبر
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

جلسه شورای اداری املش به ریاست فرماندار برگزار شد

جلسه شورای اداری شهرستان املش به ریاست فرماندار و با حضور امام جمعه ، فرمانده سپاه ناحیه املش ، بخشداران و شهرداران و همچنین روسای ادارات این شهرستان برگزار شد.

به گزارش صدای خاک، رضایی فرماندار املش در جلسه شورای اداری شهرستان املش با اشاره به حضور پر شور مردم انقلابی شهرستان املش در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال گفت : این حضور نشانه شکست دشمن است ، مردمان املش همواره ثابت کرده‌اند پای نظام جمهوری اسلامی ایستاده‌اند.

مختار رضایی با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان و ایام نوروز افزود : تعهد کاری همه دستگاه‌های اجرایی در رفع مشکلات مردمی اثرگذار است .

مدیر ارشد شهرستان با تاکید بر اینکه گشاده رویی و اخلاق خوش با ارباب رجوع
باید سر لوحه کار مدیران ادارت قرار گیرد ،افزود : رضایت و خشنودی مردم از وظایف ما مسئولین است .
رضایی اذعان داشت : افزایش نقدینگی بانک‌ها و خود پردازها با پیگیری فرمانداری انجام شده است و در زمینه فراهم کردن امکانات رفاهی دیگر نیز همه ادارات و دستگاهای اجرایی موظف هستند خدمات رسانی مضاعف داشته باشند .

او در بخش دیگر سخنانش حمایت از کشاورزان و افزایش رونق تولید را نیازمند آمادگی و تدابیر ویژه دانست و گفت : امسال اقدامات مهمی در بخش های مختلف ازجمله افزایش حفر چاههای زراعی و لایه روبی انهار و سردهنه ها انجام شده است که با این اوصاف امیدواریم با تلاش همه دست اندر کاران فصل زراعی مطلوب و پر باری را پیش رو داشته باشیم .

فرماندار شهرستان املش از برگزاری همایش آل بویه در املش در تاریخ ۱۳ اسفندماه خبر داد و افزود : نقش آل بویه در فرهنگ و تاریخ ایران و جهان اسلام» از اهداف برپایی این همایش است که باید در راستای برگزاری هر چه بهتر آن بکوشیم .

مختاررضایی اذعان داشت : انتظار می رود در شرایط کنونی نقدها منصفانه باشد تا آب به آسیاب دشمن ریخته نشود لذا تلاش همگان بر این باشد که اگر نقاط ضعفی وجود دارد برطرف گردد .
وی همچنین از مدیران ادارت خواست تا با خبرنگاران واصحاب رسانه در زمینه ارائه گزارش عملکردها و .. همکاری بیشتری داشته باشند .

 

شناسنامه


کدخبر: ۲۲۰۹۱۶
تاریخ: ۱۴۰۱/۱۲/۲     ساعت: ۲۰ : ۳۰
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت
  • ٨ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 16 2024