صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
اجتماعی
کشاورزی
محله خبر
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

شهرداری املش با دست پر به استقبال مهمانان نوروزی می رود

شهردار املش در شورای اداری این شهرستان بیان کرد: با توجه به اینکه املش یکی از شهرهای زیبای استان گیلان است همواره شاهد سفرهای نوروزی زیادی هستیم از این رو انتظار از شهرداری املش افزایش یافته و تمهیدات مختلفی برای پذیرایی از مهمانان نوروزی در نظر گرفته شده است.

به گزارش صدای خاک، احمد پوروطن- مهندس بهرام آریامنش در خصوص اقدامات انجام شده و در دست اقدام این نهاد عنوان کرد: پروژه بزرگ کمربندی بلوار آیت الله طالقانی (از چهارراه تابستان نشین تا چهاراه کیازنیک) تا ده روز آینده عملیات اجرایی ان آغاز می شود و انشاالله با برنامه ریزی اعضای شورای شهر و همکاری پیمانکار پروژه قبل از عید به اتمام خواهد رسید.
شهردار املش همچنین از تخصیص اعتبار ۱۰۵تن قیر از محل اعتبارات سازمان بازآفرینی خبر داد و افزود: آسفالت ۳۵ هزار متر مربع از معابر و کوچه های شهر در دست اقدام است. 
وی از  عملیات پاکسازی ورودی شهر و روشنایی معابر کل شهر برای ایام نوروز و همچنین  گلکاری سطح شهر املش خبر داد و افزود: المان‌ها نورپردازی‌ها، تابلوها و پارک‌ها نیز انجام و تعدادی هم در دست تعمیر هستند.
شهردار املش با اشاره به ضرورت اجرای کارهای فرهنگی بویژه در ایام نوروز گفت: شهرداری با تمام توان خود در اجرای اقدامات فرهنگی از جمله برپایی غرفه‌های نوروزی، برگزاری برنامه‌های فرهنگی، استقرار نمادها و المان‌های نوروزی همکاری میکند

شهردار املش از پرداخت عیدی کارکنان مجموعه شهرداری قبل از موعد مقرر خبر داد.

مهندس بهرام آریامنش گفت: با همت شورای اسلامی شهر و تلاش های بخش اداری عیدی کارکنان زحمتکش شهرداری پیش از موعد مقرر پرداخت شد.

وی افزود: پرداخت به موقع حقوق و عیدی پرسنل انگیزه را برای کار بیشتر می‌کند و در نتیجه موجب جلب رضایت شهروندان از خدمات شهرداری خواهد شد.

گفتنی است، امام جمعه املش در جلسه شورای اداری نیز اقدامات شهرداری املش را شایسته تقدیر دانست و از وی قدردانی کرد و افزود: سرعت بخشی به پروژه های شهرداری موجب رضایت شهروندان و تحول شهری می گردد.

شناسنامه


کدخبر: ۲۲۰۹۱۹
تاریخ: ۱۴۰۱/۱۲/۲     ساعت: ۲۰ : ۵۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت
  • ٨ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 16 2024