صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
اجتماعی
کشاورزی
محله خبر
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

افتتاح دبستان در روستای مادیان گوابر و لبخند بر لبان کودکان این روستای صعب‌العبور

روستای مادیان گوابر یکی از روستاهای بسیار زیبا اطاقور درشهرستان لنگرود است. صبح پنجشنبه ۴ اسفند ماه مردم این روستا بویژه کودکان شاهد یک اتفاق خوب و افتتاح دبستان شهید اسدی در روستایشان بودند.

به گزارش صدای خاک، در آیین افتتاحیه دبستان نماینده مردم لنگرود در مجلس و مسئولان شهرستانی و محلی حضور داشتند و همگان از لبخند کودکان این مدرسه خوشحال شدند.

یوسف ملااحمدی رئیس شورای روستای مادیان گوابر در این خصوص از همه کسانی که برای احداث دبستان آستین همت بالا زدند و موجب لبخند کودکان این منطقه شدند بویژه ریاست آموزش و پرورش آقای عوض خواه بسیار تشکر کردند.

وی همچنین با معرفی دیگر اعضای شورا آقایان محمد همت پور و علی زریان و همچنین محمد قنبری به عنوان دهیار گفت: هر خدمتی که به این مناطق صعب العبور و کوهستانی انجام شود  اگر چه با زحمات زیادی همراه است اما همین فرزندان این روستا با آینده درخشان خود جبران خواهند کرد.
در پایان مراسم افتتاحیه نیز اعضای شورای و دهیار منطقه طی گفتگویی با نماینده مردم لنگرود در مجلس و همچنین معاونت عمرانی فرمانداری لنگرود از مشکلات این روستای پر فراز و نشیب صحبت کردند.

 

 

رئیس شورای اسلامی روستای مادیان گوابر گفت: محرومیت روستای مادیان گوابر از داشتن کوه زباله‏ و خطرات زیست محیطی ناشی از آن است.
وی افزود: جمع آوری و دفن بهداشتی زباله  در نزدیکی این روستا به عنوان یکی از مشکلات روزمره مردمان آن  محسوب می‌شود که علاوه بر خدشه‌دار شدن زیبایی طبیعت خطرات زیست محیطی و سلامت اهالی این روستا را نیز تهدید می‌کند
وی افزود: شیوع بعضی از بیماری‌ها در دامها موجب تلفات و آسیب زدن به معیشت اهالی می‌گردد که این امر توجه مسئولان را می طلبد.

 


وی گفت: تردد ماشین‌های سنگین زباله‌ از طرفی موجب تخریب جاده نیز شده است و مسیر تردد به این روستای کوهستانی را سخت تر کرده است.
در پایان اهالی محل و مسئولان محلی روستای مادیان گوابر خواستار تدابیر مسئولان جهت برون رفت از این مشکلات شدند تا روزی بتوانند از ظرفیت‌ها و طبیعت زیبای محل استفاده مطلوب نمایند.

شناسنامه


کدخبر: ۲۲۰۹۲۱
تاریخ: ۱۴۰۱/۱۲/۵     ساعت: ۲۱ : ۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت
  • ٨ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 16 2024