صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
اجتماعی
کشاورزی
محله خبر
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار
‍ رئیس شورای اسلامی شهر املش:

زیبنده شهرستان املش نیست که شوراها فرصت سخن گفتن نداشته باشند

ریاست شورای اسلامی شهر املش در همایش تجلیل از شوراهای اسلامی شهرستان املش در مصلا امام خمینی با تبریک فرارسیدن ۹ اردیبهشت سالروز شوراها گفت : ۹ اردیبهشت فرصت مغتنمی است تا از زحمات اعضای شوراهای اسلامی که همواره برای رفع مشکلات و پاسخگویی به مطالبات شهروندان و توسعه شهر تلاش میکنند قدر دانی گردد.

به گزارش صدای خاک، محمد ذکری بابیان اینکه شوراها بهترین و مستحکم ترین حلقه ارتباطی مردم با مسئولان  هستند که برای حل مشکلات شهروندان تلاش نموده و گام برمیدارند افزود : مجموعه شهرداری با همراهی اعضای شورای اسلامی شهر در پی ارتقای کمی و کیفی اوضاع شهر ، خدمات و توسعه متوازن آن میباشند بدینوسیله سالروز تاسیس نهاد مقدس شورای اسلامی شهر را به خدمتگزاران صدیق شورای اسلامی شهر و شهرستان تبریک میگویم .
رئیس شورای اسلامی املش گفت : ما بعنوان نمایندگان دوره ششم شورای اسلامی شهر، ساختمانی را که به طبقه ششم رسیده تحویل گرفتیم ساختمانی که طبقات اول و دوم آن خوب اجرا نشده است کلا از پی و بنا دارای مشکلات بوده که در صدد برطرف کردنش هستیم شایسته است از زحمات جناب فرماندار و مساعدت سپاه تشکر نمایم .

او ادامه داد: یکسال از عمر شورای شهر املش میگذرد تمام تلاش ما در راستای خدمات به مردم بوده است متاسفانه سیل مشکلات بسیار زیاد است از جاهایی که انتظار کمک داشتیم میسر نشد‍  شهرداری ، نهادی غیر دولتی است تمام مشکلات بر دوش شهردار و اعضای شوراست در مدت یکسال و ۷ ماهی که میگذرد امروز اولین تریبونی است که به ما اختصاص داده شده است این زیبنده شهر و شهرستان املش نیست که حتی یکبار فرصت سخن گفتن نداشته باشیم یکبار به شورایی که همین مردم به آن اعتماد کردند و رای دادند شورایی که رابط بین مردم و مسئولان است ، این فرصت داده نشد تا از مشکلات بگویند ودر صدد حلش باشند .

محمد ذکری گفت : از دیروز که باران آمده بیش از ۵۰ نفر تماس گرفته اند ساکنان کوچه های قدیم که اکنون اگو گذاری شان مشکل پیدا کرده است باید حل شود اما با کدام اعتبار با کدام بودجه میتوانیم آنها را حل کنیم ؟

او یاد آور شد : در آمد شهرداری فقط از صدور پروانه و عوارض است شهروندان هم انتظار دارند در صدور پروانه ، تخفیفی لحاظ شود در مجموع در آمد ثابت و پایداری برای شهر از قدیم تعریف نشده است متاسفانه سرمایه گذاران هم به شهر ورود نمیکنند تمام در آمد شهرداری در ماه ۲ میلیارد تومان است که آن هم صرف امور جاری شهرداری میشود . تلاش شهرداری جلب رضایت شهروندان در حل مشکلات آنان است ضمن آرزوی سالی خوب برای همه اعضای شوراهای اسلامی از زحمات شهردار و اعضای شورای اسلامی املش تقدیر و تشکر می نمایم.

شناسنامه


کدخبر: ۲۲۲۹۲۲
تاریخ: ۱۴۰۲/۲/۱۵     ساعت: ۲۲ : ۲۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت
  • ٨ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 16 2024