صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
اجتماعی
کشاورزی
محله خبر
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

مراسم اکران خصوصی و تقدیر از هنرمندان فیلم «خورشید نیمه شب برگزار شد

مراسم اکران و تقدیر از هنرمندان فیلم «خورشید نیمه شب» به تهیه کنندگی شهاب حسینی و کارگردانی شبیر شیرازی در سالن همایش های باشگاه انقلاب تهران برگزار شد.


به گزارش صدای خاک، سمیه سیمین قد، در ابتدای این مراسم سید جواد یحیوی به عنوان مجری از شبیر شیرازی کارگردان خورشید نیمه شب دعوت کرد که به روی سن بیایید ودرباره اثر خود چند کلمه ای صحبت کند، شیرازی درباره فیلمش گفت:این فیلم  چیزی نیست جز عشق وانسانیت، امید است که این اثر تلنگری برای همه ما باشد ما آن را ساختیم که عشق را به تمام مردم خصوصا بینندگان انتقال دهیم وجهانی پر از عشق داشته باشیم.
بعد از این سخنان جواد یحیوی  پیام  شهاب حسینی بازیگر وتهیه کننده فیلم خورشید نیمه شب  که به خاطر سفر کاری به خارج از کشور نتوانسته بود در مراسم حضور پیدا کند را اینگونه خواند:  عزیزان عذر من را بپذیرد به خاطر سفر کاری خارج از کشور،  این فیلم تلاشی است به رونق بخشیدن به عرصه فیلمسازی و  یاری رساندن به باروری نسلی تازه که پیش کش وتقدیم با عشق به شما باد.

در بخش دیگری از مراسم یک گروه راک قطعاتی از چند موسیقی را اجرا کرد  که شباهت بسیاری به موسیقی ابتدایی فیلم خورشید نیمه شب را داشت، سپس با حضور حامیان برنامه آریان فر، جهان خواهان و جاوید پورمراسم تقدیر از هنرمندان وعوامل پروژه   آغاز شد.

تقدیر از عوامل فیلم خورشید نیمه شب
در این بخش تندیس یادبود به علی اکبر رهنمایی هنرمند معلول  و غایبانی چون احسان عبادی موزیسین وخواننده ، مجید لیلاجی طراح صحنه ولباس ، مهدی حسینی برادر شهاب حسینی ، رضا یزدانی، محمد نامدار مدیر فیلمبرداری پروژه ، آزاده مهدی زاده بازیگر پروژه  اهدا شد از بازیگرانی که در صحنه حضور داشتند می توان به  سمبل اعظمی اشاره کرد.

تقدیر از دیگر هنرمندان
از دیگر هنرمندانی که مورد تقدیر قرار گرفتند می توان به سعید معظمی موسس شرکت دارینوش،  خسرو امیر صادقی، میترا فوراتی از هنرمندان نقاش، مجید خدایی، خشایار عاطفی، سحراب هادی نقاش ونویسنده  اشاره کرد.
سحراب هادی نقاش ونویسنده پیشکسوت  بعد از گرفتن تندیس ولوح تقدیر خود گفت: چهل شب در کوه خوابیدم، درخت کاشتم وهر لحظه به این فکر می کردم که ایران سرسبز باشد فرد، فرد شما اینجا هستید برای فرهنگ وهنر ایران که همدیگر را ملاقات کنید.

وی افزود: فرهنگ ترکیب شده از فر، هنگ، یعنی شکوه است که فرد، فرد ما با این شکوه می توانیم خادم تمامیت ایران در اکنون جهان باشیم.

در ادامه مراسم از شیما مطلبی از هنرمندان نقاش و شیرازی کارگردان فیلم خورشید نیمه شب با لوح وتندیس تقدیر شد.

سپس در پایان مراسم سیدجواد یحیوی مجری برنامه گفت: ماجرای این کرونا باعث شده 200 الی 300 تا فیلم در انتظار اکران بماند امیدوارم این مشکل هر چه سریعتر حل شود وشاهد اتفاقات خوبی در سینما باشیم.

لازم به ذکر است که مراسم اکران فیلم خورشید نیمه شب با برنامه  گالری، گروه نوازی و تکنوازی به پایان رسید.

شناسنامه


کدخبر: ۲۱۸۸۶۰
تاریخ: ۱۴۰۱/۱/۲۷     ساعت: ۱۵ : ۳۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: فرهنگی       زیرسرویس: فرهنگی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت
  • ٧ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 15 2024