صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
اجتماعی
کشاورزی
محله خبر
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

نمایشگاه فناوری‌های فضای مجازی به ایستگاه پایانی رسید

نمایشگاه فناوری‌های محتوای فضای مجازی با تلفیقی از نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال و بازی‌های رایانه‌ای پس از چهار روز فعالیت فشرده از ۱۶تا۱۹بهمن ماه عصر سه شنبه (امروز -۱۹بهمن) به کار خود پایان داد.

به گزارش جهانی پرس از ستاد خبری نمایشگاه فناوری‌های محتوای فضای مجازی ، این رویداد بزرگ فرهنگی، رسانه‌ای و فناوری از عصر روز یکشنبه گذشته با حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حامد حاجی ملامیرزایی رئیس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی و جمعی از مسئولان فرهنگی، هنری، رسانه‌ای و فعالان عرصه رسانه‌های دیجیتال و بازی‌های رایانه‌ای آغاز به کار کرد.
در طول چهار روز برگزاری فشرده نمایشگاه فناوری‌های محتوای فضای مجازی، علاوه بر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، این نمایشگاه میزبان عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، امیر سردار ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش، قائم مقام ساترا، سردار وحید مجید رئیس پلیس فتا، خوانساری معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران، مدیران عالی و معاونان وزارت‌خانه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی و ارتباطات و فناوری اطلاعات، قوه قضائیه، بلا چرکسوفار معاون وزیر ارتباطات فدراسیون روسیه، دبیرکل مجمع شهرداران آسیایی، مسوول مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه بود.
در این دوره از نمایشگاه همچنین حضور نوجوانان و جوانان، خانواده ها همراه با دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی در معیت مدیران و اولیای مدارس و آموزش و پرورش نیز چشمگیر بود‌.
علاوه بر این، نمایشگاه فناوری‌های محتوای فضای مجازی که با تلفیقی از نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال و بازی‌های رایانه‌ای بود فرصتی را ایجاد کرد تا آحاد مردم با حضور و بازدید از آن ضمن دیدار چهره به چهره با تولیدکنندگان و فعالان فضای مجازی، با آخرین دستاوردها و نوآوری‌های فناوری های نوین در عرصه دیجیتال و مجازی و بازی های رایانه ای آشنا و معرفی شوند.
همچنین آیین پایانی چهارمین دوره مسابقات قهرمانی بازی های رایانه ای با حضور منتخبان و برترین هابرگزار شد.
نمایشگاه فناوری‌محتوای فضای مجازی امسال، که همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی شده بود با استقبال چشمگیر و پر رونق برگزار شد.
در این نمایشگاه حضور فعالان فضای مجازی استانی از سراسر کشور همراه با تنوع غرفه های متفاوت جلوه ای خاص و ویژه به این رویداد بزرگ رسانه ای داد.
اگرچه مدت کم و زمان فشرده بود اما برغم برگزاری و همزمانی دیگر جشنواره های فرهنگی و هنری که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی متولی آنها بوده، استقبال کم نظیر و شاید بتوان گفت چشمگیر را از ایم رویداد بزرگ فرهنگی، رسانه ای و مجازی کشور را در پایتخت ایران اسلامی شاهد بودیم.
 

شناسنامه


کدخبر: ۲۱۸۹۲۱
تاریخ: ۱۴۰۱/۱۱/۲۰     ساعت: ۱۶ : ۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: فرهنگی       زیرسرویس: فرهنگی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت
  • ٧ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 15 2024