کد خبر :222917
تجلیل بخشدارمرکزی از شوراهای اسلامی به مناسبت روز شوراها
به مناسبت روز شوراها طی مراسمی مهندس قسمت پور بخشدار مرکزی به اتفاق مهندس جعفر زاده معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری لنگرود ، از اعضای شورای اسلامی بخش و همه اعضای شوراها اسلامی روستاهای بخش مرکزی تجلیل نمود.

به گزارش صدای خاک، بخشدار مرکزی در حاشیه این مراسم به یاد ماندنی ضمن تبریک ۹ اردیبهشت ماه روز شوراها اسلامی گفت : جایگاه شوراها که به عنوان امین ومنتخب مردم هستند بسیار ارزشمند است و در این میان ادارات و نهادها باید همکاری بیشتری با این عزیزان داشته باشند تا مسیر خدمات رسانی به روستاها هموارتر شود

سعید قسمت پور اظهار کرد: همدلی و همبستگی شوراهای اسلامی بخش مرکزی در سطح شهرستان زبانزد است و همین عامل مهمی در پیشبرد اهداف در راستای تأمین منافع مردم است.

وی افزود : امیدوارم با تلاش این عزیزان روز به روز شاهد استفاده از پتانسیل‌های و امکانات محلی در جهت پیشرفت ورفاه حال روستاییان باشیم.

بخشدار مرکزی در بخش پایانی سخنانش بار دیگر روز شوراها را به تمامی اعضای تلاشگر شورای بخش و روستاهای بخش مرکزی که صادقانه و خالصانه تنها باهدف خدمت به مردم پا به عرصه حل مسائل و مشکلات روستایی گذاشته، تبریک گفت و عزت و سربلندی آنان را در جهت ادامه راه خدمت‌رسانی، خواستار شد .

 

 

 

ا