صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
اجتماعی
کشاورزی
محله خبر
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

مراسم تودیع و معارفه شهردار املش برگزار شد

عبدالرضا سلیمانی کار خود را به طور رسمی به عنوان شهردار املش آغاز کرد.

به گزارش صدای خاک؛ مراسم تودیع و معارفه شهردار جدید و سابق املش صبح روز پنج شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه با حضور قنبرزاده مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری گیلان، فرماندار شهرستان ، اعضای شورای اسلامی شهر، و جمعی از مدیران استانی و شهرستان، اصحاب رسانه و گروه های مختلف مردم در سالن معصومیه برگزار گردید.

رئیس شورای شهر با بیان اینکه با رأی تمامی اعضای شورا و حکم استاندار آقای سلیمانی به عنوان شهردار املش انتخاب شدند ، افزود : املش بدلیل قابلیت و پتانسیل های موجود به عنوان فرصت طلایی برای سرمایه‌گذاری محسوب می شود و شهرداری به عنوان سازمانی که سر و کارش با مردم است باید روحیه خدمت‌گزاری و اخلاص را بیشتر از همه ارگان‌ها و ادارات داشته باشد ِلذا از شهردار جدید انتظار داریم با نگاه عادلانه و احترام ویژه به شهروندان ، رعایت اخلاق و قوانین وتسریع در امور عمران و آبادانی در راستای رشد و تعالی و بهبود شهر بتواند اعتماد مردم به مجموعه شهرداری را فراهم نماید.
محمد ذکری با بیان اینکه شهرداری املش با مشکلات عدیده و دیرینه رو به رو است
و در موضوعات پسماند و تجهیزات ، بدیهی های قبلی و مواردی دیگر ؛ با چالش جدی دست و پنجه نرم می‌کند افزود: امیدواریم با جدیت و تلاش در کنار شهردار جدید بتوانیم نواقص موجود را رفع کنیم .


وی همچنین با اشاره به عملیات غرورآفرین وعده صادق گفت : وعده صادق عزت و افتخار برای ملت ایران به ارمغان آورد و انشاالله وعده صادق در امر اقتصاد نیز که مردم چشم انتظار آن هستند نیز تحقق یابد و همه ما باید در این مهم تلاش خودمان را انجام دهیم .

فرماندار شهرستان املش در مراسم معارفه شهردار جدید با اشاره به رمز موفقیت در کارها و اجرای سریعتر خدمات شهری و عمرانی اظهارداشت: بدون تردید رمز موفقیت در شهرداری ، همراهی و تعامل بسیار خوب اعضای شورای شهر و تصویب طرح هایی است که رضایت عموم شهروندان را بدنبال داشته است.
مختار رضایی با بیان مشکلات مطرح در شهر املش خواستار رسیدگی شهردار جدید به امور پسماند ، مبلمان شهری و رفع دیگر نواقص شهر گردید .
وی تاکید کرد : در شهری که به عنوان بهشت گیلان معروف است نباید گریبانگیر پسماند شهر باشیم و امید است با رویکرد شهردار جدید دستاورد خوبی را در شهر املش شاهد باشیم .

امام‌جمعه املش در آیین تودیع ومعارفه شهردار املش ضمن قدردانی از تلاش های عبدالله پور شهردار قبلی و تبریک به سلیمانی شهردار جدید و آروزی موفقیت برای ایشان اظهار داشت:در طول دوران خدمت در هر سمت و مسئولیتی که قرار داریم باید بدانیم که هم خدا و هم مردم نظاره گر عملکرد ما هستند و رضایت مردم بهترین میوه خدمت است.
حجت‌الاسلام والمسلمین حاج آقا رنجبر افزود : از شهردار جدید تقاضا داریم به تمامی مناطق بطور یکنواخت خدمات رسانی نمایند و تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مطالبات آنان را در اولویت کارهای خود قرار دهد.‍ 
دکتر قنبر زاده مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استان گیلان نیز در مراسم معارفه شهردار املش عنوان کرد : دستیابی به توسعه پایدار شهری و تحقق آن مستلزم اقدامات جمعی و گروهی است.
خداداد قنبرزاده گفت: آنچه برای شهردار و مجموعه شهرداری و شورا باید حائز اهمیت باشد اقدامات مؤثر و ماندگار در روند توسعه شهری است.

گفتنی است : سلیمانی دارای مدرک دکتری معماری و شهرسازی است و شهردار آستانه اشرفیه و کیاشهر از جمله سوابق وی می باشد.

شناسنامه


کدخبر: ۲۲۷۹۷۶
تاریخ: ۱۴۰۳/۲/۲۲     ساعت: ۱۴ : ۳۳
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
  • ٢٠ محرم ١٤٤٦
  • Jul 27 2024