۱۴۰۳/۱/۲۶ - ۱۲ : ۴

اولین باشگاه تیراندازی در لنگرود افتتاح شد

اولین باشگاه تیراندازی در لنگرود افتتاح شد

اکنون با همت وی در راستای آموزش این رشته ورزشی  ویژه بانوان و آقایان ؛ شاهد هیجان، شورونشاط خاصی در علاقه مندان این رشته ورزشی هستیم  خصوصاً بانوان که در گفتگو با خبرنگار "صدای خاک  "از مهیا شدن چنین باشگاه بسیار ابراز  رضایت و خوشحالی داشتند.
بر آن شدیم با مصاحبه‌ای کوتاه با خانم پورمیرزا بیشتر با برنامه ها و انگیزه وی آشنا شویم
خانم پور میرزا درباره خود و دلیل افتتاح این رشته ورزشی می‌گوید  : دلیل حضورم برمی‌گردد به اینکه، من یک تحصیل کرده رشته تربیت بدنی و ورزشکار  هستم  که دوست دارم در میدان‌های ورزشی خدمت کنم ، در این رشته ورزشی ابتدا   در رشت به صورت تفنونی  آغاز کردم  و با توجه به اینکه این مسافت و زمان  برای من سخت بود، انگیزه ایجاد چنین باشگاهی  در ذهنم ورق خورد  تا افرادی که مثل من عاشق این رشته ورزشی هستند بتوانند  راحتر آنرا یاد گیرند وخدا را شکر توانستم با حمایت همسر و خانواده و مسئولان با پیگیری های فراوان به نتیجه برسم.

خانم پور میرزا سپس با اشاره به اینکه اولین چیز،در ورزش تیراندازی تمرکز و ذهن آرام  است افزود : انسان خود را از افکار خارجی فارغ  میکند و فکرش روی تکنیکهایی که انجام می‌دهد  متمرکز  میشود و این یعنی حضور ذهن و آرامش. بنابراین اگر چه حضور در لحظه یادگیری و اجرای تکنیک و تاکتیک زمان می‌برد ، اما با تلاش و صبوری   در این ورزش می‌توان به موفقیت های بزرگ رسید.
خانم پور میرزا در بخش دیگر صحبت هایش  به  مشکلات تهیه  کردن  ساچمه و سلاح اشاره کرد و گفت :  هزینه  تهیه کردن سلاح و ساچمه در شرایط امروز سخت است  البته  تجهیزات لازم برای هنرجویان آماده کردیم ولی *امیدوارم تسهیلاتی به این رشته ورزشی اختصاص پیدا کند تا برای کسب مقام‌ در میادین ورزشی و حضور در مسابقات با آرامش بیشتر پیش برویم*.
مدیر باشگاه تیراندازی لنگرود با بیان اینکه این  رشته ورزشی  به استعداد خاصی نیاز ندارد   ضمن اینکه به رسیدن به  آرامش درونی و ذهنی افراد کمک می‌کند،
یادآور شد : سالن تیراندازی در همه روزهای هفته صبح و عصر  باز است و بدون شرایط جسمی و سنی ،حتی برای  افراد با نیازهای ویژه ( معلول )  نیز شرایط یاد گیری این ورزش المپیکی فراهم شده است .